subota, 15. prosinca 2018.

Hobiji koje imam

Moj hobij je nogomet. Nogometom sam se počeo baviti od 5 godine. Svi dječaci koji su počeli sa nogometom uglavnom su počeli jer su oni to htijeli, a kod mene je drugačije. Ja sam se počeo baviti nogometom jer me na to natjerao tata, i moram priznati da u početku nisam volio iči na treninge, ali od tada sve se promjenilo. Sad sa velikom željom idem na nogometne treninge i sretan sam što svaki dan imam treninge. Moj nogometni uzori su Marc-Andre Ter Stegen  i Dominik Livaković. Najdraži klub mi je Dinamo Zagreb, redovito idem na svake utakmice Dinama. Od stranih klubova navijam za Liverpool. Nogometom se bavim jer ga jednostavno volim, i jer ako imam loš dan otiđem na trening i oraspoložim se. Ove godine bih htio da Liverpool osvoji Ligu Prvaka, a također bi htio da Dinamo osvoji Europa Ligu , ali mislim da će ju osvojiti Chelsea.Slikovni rezultat za dinamo

Nema komentara:

Objavi komentar

INFORMATILA-MARK ZUCKERBERG

Mark Elliot Zuckerberg je američki računalni programer. Rodio se u Americi 14. svibnja 1984. godine u  New Yorku. Mark Zuckerberg je inače s...