subota, 15. prosinca 2018.

ŠTO BI HTIO POSTATI

Iskrene još uvjek neznam što bi mogao biti u životu, i koji bi posao bio pravi za mene. Ali jedno je sigurno da bio htio postati profesionalni nogometaš. Znam da ludo zvuči i neki misle da je to nemoguće, ali po meni ništa nije nemoguće ako to uistinu želiš. Htio bi jednog dana zaigrati u dresu Dinama, htio bi zaigrati baš za taj klub jer ga volim. Ljubav prema tom klubu je počela kada sam imao 8 godina. Tada me je tata odveo na prvu utakmicu, sjećam se tog dana kao da je bio jučer. Od toga dana idem što redovnije na utakmice Dinama. Čak imam i hobi, skupljanje karata na utakmicama na kojim sam bio. Moj najveći uzor je moj tata, jer da nije bilo njega nebi zavolio nogomet i stvarno sam mu zahvalan na tome. On mi je najveća podrška ali i najveći kritičar, ali ne zamjeram mu na tome, jer znam da mi želi sve najbolje i da želi da postanem još bolji. Stvarno se   nadam da ću biti profesionalni nogometaš.
Slikovni rezultat za dinamo

Nema komentara:

Objavi komentar

INFORMATILA-MARK ZUCKERBERG

Mark Elliot Zuckerberg je američki računalni programer. Rodio se u Americi 14. svibnja 1984. godine u  New Yorku. Mark Zuckerberg je inače s...